Waarom ondersteuning

Je bent enthousiast dat je een miniserver hebt gekocht, geen paniek wij helpen je op weg. We doen meer voor onze klanten dan alleen verkopen.

Soms kom je er even niet meer uit en heb je net dat laatste zetje nodig om verder te kunnen.  We hebben een ruime ervaring in software blokken van loxone en zijn wij zelfs betrokken in de ontwikkeling. Hierdoor weten wij snel wat u van ons verlangd en kunnen wij uw advies en alternatieven aanbieden.

Dit is een van onze diensten die wij aanbieden voor meer bezoek dan onze uitgebreide pagina diensten

U kunt uiteraard al het enige voorbereiden om snel tot een oplossing te komen

Wat moet u weten en wat is daar voor nodig om u te kunnen ondersteunen:

  • Uw miniserver moet op afstand benaderbaar zijn
  • Een omschrijving van uw probleem
  • Vul het contactformulier in zodat wij u kunnen benaderen
  • Download via de link anydesk

 

Uw miniserver verbinden voor de eerste keer met loxone config

Heeft u uw loxone minserver of Go bij ons gekocht dan helpen wij u op weg.

Wat moet u weten en wat is daar voor nodig om u te kunnen ondersteunen:

  • De laatste versie loxone config op uw PC geinstalleerd. ( Vrij te downloaden Loxone config)
  • Download via de link anydesk
  • Vul het contactformulier in zodat wij u kunnen benaderen

 

Uw miniserver verbinden op afstand

Wat moet u weten en wat is daar voor nodig om u te kunnen ondersteunen:

  • Elke miniserver heeft een uniek Macadres. Dit staat vermeld op de achterzijde (streepjescode) van Uw miniserver.
  • Gebruikersnaam en wachtwoord van de router
  • Download via de link anydesk
  • Vul het contactformulier in zodat wij u kunnen benaderen

Neem contact op